چرا باید از فتوشاپ استفاده کنیم ؟

اگر امروز نام فتوشاپ را بر دورو وریهای خودمون بیاریم کمی کمتری هست که نگه فتوشاپ کارش چیه !! یعنی تا این این نرم افزار تونسته حرفه ای و قدرتمند عمل بکنه . من خودم در میون دوستایی که دارم تقریبا چند طراح گرافیک هستند که از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی استفاده میکنند ، مثلا یکی از دوستان به اسم احسان که بیشتر روی طراحی لوگو کار می کنه و همین باعث من وارد مباحث طراحی بشم و علاقه بیشتری به این حوزه پیدا کنم .

چرا باید از فتوشاپ استفاده کنیم ؟

عزیزان فتوشاپ انقدر دم دستی شده که خیلی هم شاید فکر میکنن کار باهاش آسونه و دو دقیقه می تونن ی طرح بزنن .

خوب اصلا اینطور نیست ، چون صرفا یاد گرفتن افراد چنین قدرتی رو به شما نمی ده که بخواید بهترین طراح بشید . با این حال ، اگر هدف شما از فتوشاپ ویزایش عکس باشه ، به جرات می تونم بگم که خیلی خوبه اگر یاد بگیرید . فتوشاپ رو شرکت ادوب ساخته و اگر هم بخواهید آموزش های خوبی ببینید مطمئن هستم آموزش های زیادی توی یوتیوب هست و می تونه به شما کمک کنه .

با وبلاگ من همراه باشید .