آیا میشه با فتوشاپ طراحی بنر تبلیغاتی انجام داد ؟

به نظر من که بله ، حتما میشه چنین کاری رو کرد . شاید بر خلاف بسیاری از دوستان من که تصور میکنند فتوشاپ صرفا یک نرم افزار برای ویرایش عکس هست ، فکر میکنم یک اشتباه محض را انجام می دهند . از آنجایی که من تقریبا 6 هست که با فتوشاپ کار میکنم خیلی کارها با این نرم افزار میشه انجام داد . که یکی از این کارها ساخت بنر برای تبلیغات هست که می شه از Photoshop و قابلیت موشن آن استفاده نمود .

حتی در این زمینه شرکت های زیادی در ایران فعالیت دارند و بنر می سازند و به مشتریان خود ارائه می کنند .

مثلا در کشور خودمان می تونم به سایت پارسی طرح ایرانیان اشاره کنم ، حالا من در این پست لینک آژانس طراحی بنر پارسی طرح ایرانیان رو برای شما قرار می دهم تا بتوانید شما هم مثل من از این سایت دیدن کنید و درباره این موضوع مطمئن شوید .

آیا میشه با فتوشاپ طراحی بنر تبلیغاتی انجام داد ؟

 

هماطور که خدمتتون گفتم ، با فتوشاپ کارهای زیادی می شه انجام داد که یکی از این کارها طراحی بنر برای وب سایت هاست . در پستی که قبلا براتون منتشر کردم درباره اینکه چرا باید از فتوشاپ استفاده کنیم صحبت کردم . گفتم که قدرت این نرم افزار خیلی زیاد هست و باید تقریبا اکثر کسانی به دنیای بزرگ گرافیک علاقه دارند حتما از این نرم افزار استفاده کنند .

چه نوع بنرهایی میشود با Photoshop طراحی نمود ؟

خوب این صحبت با کسایی هست که اصلا اطلاعی درباره انواع بنر ندارند هست .

1- بنر برای استند های تبلیغاتی ، یعنی همان بنرهایی که در فروشگاه ها و نمایشگاه ها می بینیم .

2- بنر برای بیلبوردها ، یعنی همان بنرهایی که در سطح شهر در ابعاد بسیار بزرگ مشاهده می کنیم . خیلی از این بنر ها بر پایه فتوشاپ طراحی می شود و مشاهده میکنید چه قدرت طراحی بالایی هم دارند .

3- تبلیغات برای شبکه های اجتماعی ، اگر بخواهید در اینترنت وارد مباحث طراحی بنر شوید انواع مختلفی هستند و نوع های مختلفی هم دارند ، مثلا شما می تونید برای اینستاگرام یک بنر طراحی کنید و در نوع متحرک یا ثابت باشه و همچنین در استوری یا پست آن را نشان دهید .

4-طراحی بنر برای تبلیغات کلیکی یکی دیگه نوع بنر هست ، اگر شما یک شغلی رو داشته باشید و در آن فعال باشید ، بنظرم برای اینکه در اینترنت در سایت های زیادی دیده شوید حتما باید از بنر متحرک استفاده کنید که ما به شما پارسی طرح ایرانیان رو معرفی کردیم که می تواند به شما کمک کند و به سمت داشتن یک طرح حرفه ای بکشاند .

خوب دوستان شاید حالا بعدا این مطلب رو براتون بروز کنم و اگر موردی بود که فکر کردم شاید براتون جذاب باشه ، حتما براتون تو این مطلب می نویسیم و دوست دارم شما هم با نظراتون کمک کنید تا بتونم این وبلاگ رو بهتر پیش ببرم .